Bel gerust: 0341 429 955 Paars-logo-Top2

Accountmanager

Accountmanagement binnen het sociaal domein is een vak apart. Jij verstaat dat vak en zet in op een optimale klanttevredenheid.

Met jouw klant- en resultaatgerichte instelling zorg je voor de juiste oplossingen voor je klanten, zodat zij zich voor de volle 100% kunnen inzetten om mensen terug te laten keren naar het arbeidsproces.

Hoe jij 100% klanttevredenheid bereikt
Hoe zorg je ervoor dat Sociale Diensten van Gemeenten, SW-bedrijven en Re-integratiebedrijven zich kunnen richten op wat er echt toe doet: mensen – vaak met een afstand tot arbeidsmarkt – helpen aan een baan? Dat is precies waar het om draait in deze rol. Door mee te denken, te weten wat er speelt en de behoeften van je klanten te achterhalen, bied jij je klanten oplossingen waar zij echt iets aan hebben. Je geeft advies, vraagt door tot je alle antwoorden boven tafel hebt en ziet kansen van mijlenver aankomen. Jij zoekt de verbinding en het opbouwen van duurzame relaties met je klanten is één van je prioriteiten. En dat niet alleen. Met jouw gedrevenheid, lef en commercieel inzicht zorg jij er ook voor dat je:

  • nauw contact onderhoudt met je klanten. Jouw inzet is een optimale klanttevredenheid met klantbehoud, behoud van ons marktaandeel en positie als marktleider als resultaat.
  • klanten bezoekt en kansen benut. Je geeft presentaties en demonstraties, signaleert verkoopkansen, verzilvert deze en sluit verkooptrajecten met succes af.
  • doelgericht jouw targets realiseert als het gaat om klanttevredenheid en cross- en upselling.
  • haarscherpe – en soms complexe – offertes opstelt en opvolgt. De behoeften van je klanten vertaal je naar passende oplossingen met het juiste prijskaartje.
  • met slimme marketingcampagnes ons (nog) meer bekendheid geeft. Je schrijft nieuwsbrieven, plaatst interessante artikelen op de website en houdt onze sociale media bij.
  • het (partner)netwerk verder ontwikkelt om zo gezamenlijke verkopen te stimuleren.
  • nauwlettend de markt in de gaten houdt. Je weet wat er speelt en waar concurrenten mee bezig zijn.

Van Groningen tot Maastricht: jouw klanten bevinden zich verspreid over heel Nederland. Als Accountmanager ben je veel onderweg om klanten te bezoeken en bepaal je je eigen agenda. Graag zien we je ook regelmatig op ons kantoor verschijnen voor samenwerking, kennisdeling en de verbinding. Op ons kantoor in Harderwijk werken we met een team van zo’n 10 collega’s samen aan het succes van onze organisatie. Pionieren, ondernemerschap en verantwoordelijkheid worden hier met hoofdletters geschreven.

Waar jij dit voor elkaar krijgt
Emergo Systems is leverancier van COMPAS, de software voor bedrijven, instellingen en gemeenten die zich bezighouden met de uitvoering van de Participatiewet, Wet Sociale Werkvoorziening en Werk en Inkomen.

Met COMPAS bieden wij onze klanten oplossingen, waardoor zij hun werk sneller kunnen doen. Denk aan oplossingen voor Relatiebeheer (CRM), Personeelsinformatie (HRM), een Cliëntvolgsysteem (CVS), wettelijke subsidieverantwoordingen, urenverantwoording en facturatie. Alles-in-één, wel zo makkelijk en handig. Ruim 70 klanten – dat is 72% van het marktaandeel, we zijn dan ook de marktleider op dit gebied – werken dagelijks met onze software.

Emergo Systems is onderdeel van Total Specific Solutions (TSS): een snelgroeiend netwerk van vertical market softwarebedrijven (VMS). De teller van TSS in Nederland staat nu al op zo’n 50 VMS-bedrijven en binnen Europa neemt dit aantal vliegensvlug toe. TSS is onderdeel van Constellation Software Inc (CSI), het grootste beursgenoteerde bedrijf ter wereld in vertical market software.

Wat jij daar voor terugkrijgt
Een mooie en uitdagende fulltime functie bij dé marktleider in dit segment. Daarnaast kun je rekenen op goede arbeidsvoorwaarden. Naast een goed salaris (afhankelijk van ervaring), krijg je ook:

  • een uitdagende bonusregeling.
  • een mooie leaseauto die voor je klaar staat.
  • laptop en telefoon.
  • binnen Emergo Systems, TSS en CSI zijn de groeimogelijkheden eindeloos. TSS organiseert vanuit haar academy verschillende programma’s gericht op leiderschap.
  • 24 vakantiedagen.
  • goede pensioenregeling, waarvan wij als werkgever 50% voor onze rekening nemen.
  • aantrekkelijke extra’s zoals deelname aan verschillende verzekeringen, want ook daarin willen wij goed voor je zorgen.

Wat jij nodig hebt om die 100% klanttevredenheid te realiseren

  • in ieder geval een hbo-diploma op zak. Denk aan Commerciële Economie.
  • zo’n 3 à 10 jaar ervaring als accountmanager, consultant of clientmanager. Het liefst heb je deze ervaring opgedaan binnen het sociaal domein, lokale overheid of een organisatie waar software ‘core business’ is. Of denk aan ervaring binnen de arbeidsbemiddeling binnen het sociaal domein.
  • een goed commercieel vermogen en klant- en resultaatgerichtheid. Vragen en problemen zet je effectief om in oplossingen, waarbij je de klant altijd centraal stelt.
  • ijzersterke communicatieve vaardigheden. Je bent de ideale gesprekspartner voor je klanten. Je luistert en geeft advies. En of je nu bij de directie of een applicatiebeheerder van een zelfstandig of gemeentelijk sociaal werkbedrijf aan tafel zit: jij treft altijd de juiste toon.
  • een sterke, energieke persoonlijkheid en enorme gunfactor. Je staat met beide benen op de grond, toont oprechte interesse, zet door en laat je niet snel uit het veld slaan.

Jouw ambities waarmaken?
Dat kan! Stel je dan aan ons voor door te reageren op de vacature Accountmanager bij Emergo Systems in Harderwijk.

Stuur je cv en motivatie naar Yvonne Jansen via y.jansen@emergo-systems.nl. Zij is de recruiter die jouw sollicitatie in behandeling neemt. Heb je vragen? Yvonne geeft het antwoord via 06 51 99 08 14.

Acquisitie naar aanleiding van onze vacatures wordt niet op prijs gesteld. Aan het ongevraagd (zonder schriftelijke toestemming van Emergo Systems) toesturen van CV’s, profielen of anderszins kunnen geen enkele rechten worden ontleend.