Jij maakt het werk met onze oplossing elke dag makkelijker!

Customer Support Medewerker

Vanwege de succesvolle lancering van onze Cloud- en onlineoplossingen groeien wij hard! Om die reden zijn we per direct op zoek naar uitbreiding van ons team. Ben jij degene die met jouw uitstekende communicatie vaardigheden onze klantrelaties actief onderhoud en altijd een passende oplossing weet te vinden?

Wie ben jij?

Jij bent een ambitieuze Young Professional met een HBO diploma op zak. Je staat aan het begin van jouw carrière of hebt wellicht al een eerste werkervaring opgedaan. Je kunt niet wachten om te beginnen aan een (volgende) uitdagende baan! Je krijgt er energie van om samen met jouw collega’s successen te behalen.Resultaatgericht en gestructureerd zijn woorden die jouw instelling omschrijven en je bent continu op zoek naar mogelijkheden om meer uit jezelf te halen.
Last but not least ben jij TOV! Toegewijd, Ondernemend en Vooruitstrevend.

Wat ga je doen als Customer Support medewerker?

Na een inwerktraject waarbinnen je Emergo, de producten, je collega’s én klanten goed leert kennen ga je aan de slag. Als Customer Support medewerker vervul je de helpdeskfunctie voor onze klanten. Dagelijks onderhoudt je relaties met bestaande klanten door hen te helpen met hun eerste- en tweedelijns vragen. Naast het beantwoorden van hun vragen voeg je extra waarde toe door samen met de klant analyses te doen, oplossingen aan te dragen om zodoende de klant tevreden te houden. Je krijgt er energie van om klanten écht verder te helpen en jouw doel is bereikt als klanten tevreden zijn met de oplossing die je hen hebt geboden. Doordat je een actieve relatie onderhoudt met onze klanten, lever je een belangrijke bijdrage in het voorkomen van klantverloop.

Doorgroeimogelijkheden

Nadat je voldoende kennis en ervaring hebt opgedaan als Customer Support medewerker, kun je aan de slag als Implementatieconsultant. Je gaat onze software bij onze klanten in heel Nederland implementeren en daarbij stuur je de (omvangrijke) implementaties aan en beheers je het gehele proces. Ook verzorg je presentaties en geef je cursussen over de softwarepakketten aan de eindgebruikers. Kortom, je bent de brug tussen onze producten en onze klanten.

Wat krijg je er voor terug?

  • Een uitdagende en dynamische functie bij een goed werkgever, waarin je jouw talenten optimaal kunt ontwikkelen en je de mogelijkheid krijgt om actief mee te werken aan de verdere ontwikkeling van Emergo.
  • Doorgroeimogelijkheden naar de functie van Implementatieconsultant, of Accountmanager;
  • Een aansprekende functie waarin je zowel zelfstandig als in teamverband werkt en waar eigen inbreng zeer gewaardeerd wordt;
  • Uitstekende primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden met o.a., 24 vakantiedagen, een telefoon, laptop en een goede pensioenregeling.
  • Een fulltime functie binnen een klein en gezellig bedrijf, met als standplaats Harderwijk. Vanwege de coronamaatregelen werken wij vanuit huis, maar als het weer mag hopen we weer op kantoor te kunnen werken.

Wie zijn wij?

Emergo Systems in Harderwijk is een gespecialiseerd softwarehuis, dat kwaliteitssoftware levert op het gebied van Human Resource Development, arbeidsreïntegratie, cliëntontwikkeling en -begeleiding. De focus ligt hierbij op het leveren van een goede service aan onze klanten. In de loop van de jaren is Emergo Systems uitgegroeid tot marktleider in het marktsegment waarin we opereren.

Emergo kent een no-nonsense cultuur met een goede collegiale sfeer. Wij vinden hard werken normaal en ontspannen net zo belangrijk. We zijn momenteel met tien collega’s en we vinden het leuk om nog meer enthousiaste mensen bij ons te laten starten.

Interesse?

Spreekt de vacature jou aan? Neem dan contact met ons op zodat we elkaar (digitaal) kunnen leren kennen! Heb je nog vragen en/of wil je direct solliciteren? Neem dan gerust contact met ons op via info@emergo-systems.nl. We zijn per direct op zoek naar een nieuwe collega.

Menu