{"id":8251,"date":"2022-01-24T17:30:43","date_gmt":"2022-01-24T15:30:43","guid":{"rendered":"https:\/\/emergo-systems.nl\/?page_id=8251"},"modified":"2022-07-11T09:11:00","modified_gmt":"2022-07-11T07:11:00","slug":"hbo-afstudeerstagiair-customer-services","status":"publish","type":"page","link":"https:\/\/emergo-systems.nl\/werken-bij\/hbo-afstudeerstagiair-customer-services\/","title":{"rendered":"HBO afstudeerstagiair Customer Services"},"content":{"rendered":"
<\/div>
<\/div>

\u201cOm echte service te bieden, moeten we iets toevoegen dat niet met geld kan worden gekocht of gemeten, en dat is jouw oprechtheid en integriteit.\u201d<\/h2>\n<\/div><\/div><\/div><\/div><\/div><\/div><\/div><\/section>

HBO afstudeerstagiair Customer Services<\/h1><\/div><\/div><\/div><\/div><\/div><\/section>

Inzicht in klantervaringen is h\u00e9t startpunt van klantgericht (consultancy) advies. Voor het peilen van onze klanttevredenheid zijn we opzoek naar een enthousiaste afstudeerder die direct van waarde wil zijn voor onze organisatie door een klanttevredenheidsonderzoek uit te gaan voeren. Je komt te werken in een klein maar zeer betrokken team waarbij je direct jouw bijdrage kan leveren aan ons team, ons product en onze dienstverlening.<\/p>\n<\/div><\/div>

<\/div>

Wie ben jij?<\/h3>\n<\/div><\/div>

Jij bent een vierdejaars student die klaar is voor de laatste stap binnen de opleiding, namelijk afstuderen. Je bent communicatief vaardig en beheerst de Nederlandse taal goed in woord en geschrift. Je kan goed in teamverband werken, maar bent daarnaast zelfstandig ook heel sterk. Tijdens je opleiding heb je kennis vergaard die betrekking hebben tot marketing, onderzoek skills en het doen van bedrijfsadvies en dit wil je graag in de praktijk brengen.<\/p>\n

Tijdens deze afstudeerstage maak je niet alleen kennis met het product maar ook met de klanten en gebruikers. Door in contact te zijn met onze klanten weet jij precies hoe wij onze software en dienstverlening nog beter kunnen maken. Samen met jouw collega\u2019s ga jij Emergo Systems nog succesvoller maken en kun jij je verder ontwikkelen.<\/p>\n

Je krijgt\u00a0 positieve energie\u00a0 om samen met jouw collega\u2019s successen te behalen. Je bent continu op zoek naar mogelijkheden om meer uit jezelf te halen. Je bent creatief, zelfstandig, resultaatgericht en neemt initiatief waarbij je gestructureerd te werk gaat. Uiteraard ben je leergierig en durf je taken op je te nemen die wellicht nieuw voor je zijn. Je denkt graag mee over de aanpak maar je steekt ook de handen uit de mouwen. Last but not least ben jij TOV! Toegewijd, Ondernemend en Vooruitstrevend. <\/em><\/p>\n<\/div><\/div>

<\/div>

Wat ga je doen?<\/h3>\n<\/div><\/div>

Je gaat de customer journey samen met ons in kaart brengen en ontwikkelt aan de hand daarvan een mooie (online) vragenlijst die we kunnen gaan uitzetten bij onze klanten. Op basis van de resultaten zal je ons gaan helpen de klanttevredenheid, de online vindbaarheid, ons product en onze dienstverlening in het algemeen te optimaliseren.<\/p>\n

Doel: dat wij als organisatie meer leren over de verwachtingen van onze klanten, ontdekken hoe tevreden ze zijn over onze dienstverlening en hoe loyaal onze klanten zijn tegenover onze organisatie.<\/p>\n

We vinden het belangrijk om te benoemen dat jouw onderzoeksresultaten en aanbeveling niet onderin een laatje gaan verdwijnen. Je kan bij ons daadwerkelijk een bijdrage leveren.<\/p>\n<\/div><\/div>

<\/div>

Wat krijg je er voor terug?<\/h3>\n<\/div><\/div>