Slimme klantvolg-
functionaliteit

Van instroom tot uitstroom, COMPASCloud helpt je om klanten op een overzichtelijke en effectieve manier te begeleiden. Als jobcoach, werkbegeleider, consulent of teamleider wil je vooral bezig zijn met de mens achter het dossier. COMPASCloud ondersteunt je in elke stap van de klantreis, zodat je meer tijd overhoudt voor wat écht telt.
Klantvolg-functionaliteit

Altijd inzicht,
altijd op koers

Onze klantvolg-functionaliteit combineert alle belangrijke stappen in het begeleidingstraject – van eerste intake tot uitstroom – in één gebruiksvriendelijk systeem. Dankzij heldere workflows, slimme signaleringen en automatische documentatie ben je altijd op de hoogte van waar een klant staat.

De professional heeft de regie, één systeem voor het totale overzicht. COMPASCloud bundelt de essentiële onderdelen van klantbegeleiding in een geïntegreerde oplossing:

Wat houdt dat in?

Overzicht

Grip en gemak in het sociaal domein

Eén totaal klantbeeld

Doordat alle informatie, voortgang, doelen, plaatsingen en afspraken samenkomen in één centrale omgeving, ontstaat er een compleet klantbeeld. Dit maakt samenwerking tussen professionals eenvoudiger en zorgt ervoor dat iedereen – van jobcoach tot teamleider – werkt met dezelfde, actuele informatie. Zo voorkom je dubbel werk, verklein je de kans op fouten en verhoog je de kwaliteit van begeleiding.

Plaatsingen en LKS volledig geïntegreerd

Of het nu gaat om een interne leerwerkplek, een proefplaatsing bij een externe organisatie of een detachering met inzet van loonkostensubsidie (LKS): COMPASCloud ondersteunt deze vormen van plaatsing naadloos. Je registreert eenvoudig waar iemand werkt, onder welke voorwaarden en met welke afspraken. Zo heb je altijd volledig inzicht en grip, inclusief ondersteuning voor LKS-beschikkingen en betaalspecificaties.

Met onze slimme software heb je meer tijd voor mensen

Routinehandelingen zoals het klaarzetten van taken, het aanmaken van documenten of het volgen van deadlines gaat volledig automatisch. Met behulp van vooraf ingerichte workflows wordt het proces als het ware voor je uitgerold. Zo weet je precies wat er wanneer moet gebeuren – en wie daarvoor aan zet is. Voor professionals betekent dit minder tijd kwijt aan administratie, minder kans op fouten en meer tijd voor de begeleiding van klanten. Het zorgt voor rust, overzicht en vertrouwen in het proces.

Geef de klant ook inzicht

Met het klantportaal geef je klanten veilige toegang tot hun eigen traject, documenten en ontwikkeling. Dit vergroot het eigenaarschap en de digitale vaardigheden, een belangrijke stap richting persoonlijke ontwikkeling en eventuele zelfstandigheid op de arbeidsmarkt.

Altijd in lijn met wet- en regelgeving

Of het nu gaat om loonkostensubsidie, WSW-rapportages, ESF, archiefwetgeving of AVG – COMPASCloud is speciaal ontwikkeld voor het sociaal domein en altijd up-to-date met actuele wet- en regelgeving.

COMPAScloud modules

Alles wat je nodig hebt in één systeem

Iedere module is gericht op maximale ondersteuning, overzicht en resultaat. Flexibel inzetbaar, naadloos geïntegreerd en volledig afgestemd op jouw organisatie.

Klantvolg-functionaliteit

Onze klantvolg-functionaliteit combineert alle belangrijke stappen in het begeleidingstraject, van eerste intake tot uitstroom, in één gebruiksvriendelijk systeem.

Competenties

Hoe maak je competenties inzichtelijk? De competentiemodule in COMPASCloud helpt werkbedrijven en gemeenten om competenties meetbaar te maken én gericht te ontwikkelen.

Detachering & CRM

Of het nu gaat om een tijdelijke plaatsing bij een externe organisatie of langdurige detachering: met COMPASCloud heb je altijd grip op je plaatsingen én op samenwerkingen.

Loonkostensubsidie

COMPASCloud ondersteunt gemeenten en werkbedrijven bij zowel het ontvangen als het uitkeren van loonkostensubsidie. Slim ingericht en volledig digitaal.

HR

COMPASCloud helpt werkbedrijven en gemeenten om HR-administratie te stroomlijnen én om medewerkers optimaal te begeleiden in hun ontwikkeling.

Plan een demo

Benieuwd hoe COMPASCloud het werk in het sociaal domein eenvoudiger en effectiever maakt? Plan een demo en stel je vragen direct aan een van onze COMPAScloud experts.
Ontdek COMPASCloud in de praktijk

Plan een persoonlijke demo

Benieuwd hoe COMPASCloud het werk in het sociaal domein eenvoudiger en effectiever maakt? Plan een demo en stel je vragen direct aan een van onze COMPAScloud experts.
FAQ

Veelgestelde vragen

Heb je vragen over de mogelijkheden of toepassing van de klantvolg-functionaliteit in jouw organisatie? Hieronder vind je antwoorden op veelgestelde vragen. Staat jouw vraag er niet bij of wil je advies op maat? Neem dan gerust contact met ons op. We denken graag met je mee.

Wat maakt de klantvolg-functionaliteit van COMPASCloud uniek?
De combinatie van intake, begeleiding, ontwikkeling, plaatsing en uitstroom in één gebruiksvriendelijk systeem geeft professionals volledig overzicht en grip op de hele klantreis.
Door automatische workflows, signaleringen en documentatie worden routinehandelingen uit handen genomen. Dat scheelt tijd, verkleint de kans op fouten en geeft professionals meer ruimte voor persoonlijke begeleiding.
Ja, COMPASCloud ondersteunt interne werkplekken, proefplaatsingen, detacheringen en loonkostensubsidie. Ook LKS-beschikkingen en betaalspecificaties zijn volledig geïntegreerd.
Met het klantportaal hebben cliënten veilige toegang tot hun traject, documenten en voortgang. Dit vergroot hun eigenaarschap en stimuleert digitale vaardigheden en zelfredzaamheid.
Ja, COMPASCloud is specifiek ontwikkeld voor het sociaal domein en sluit altijd aan op actuele wet- en regelgeving, zoals AVG, WSW-rapportages, ESF en archiefwetgeving.
Contactformulier

Direct contact

Demo aanvragen

Laat hieronder je gegevens achter en wij nemen z.s.m. contact met je op.